Annons:
Etikettallmänt
Läst 1329 ggr
[Synnerlig]
2014-12-29 20:44

Hur går jag vidare med min idé? (Smycken)

Jag har precis kommit igång och designat smycken. Jag har själv skissat hur jag vill ha dem.

Nu kommer ju funderingarna kring hur jag ska gå vidare. Vad jag har lyckats forska fram så kan jag skydda mina designer hos Patent- och registreringsverket. Men sen då? Hur gör jag för att få fram tydliga designer, prototyper och sedan framställa smyckena? Det är detta jag skulle vilja ha hjälp med och jag vet inte vart jag ska vända mig då jag aldrig har skapat någonting själv som skulle kunna bli ett företag.

Jag tror verkligen på min idé och har redan tydliga visioner och jag hoppas att någon av er här vill hjälpa mig med dessa funderingar 🙂

Annons:
Torparmor
2015-01-01 18:08
#1

Har du frågat på sajten Smyckestillverkning?  Annars läs några av trådarna här, du hittar fler som arbetar med smycken. Skicka ett PM till dem. Den här sajten saknar värd och besöks inte särskilt ofta. Jag arbetar med helt andra saker och kan inte hjälpa dig med mer tips. 😕


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

[Synnerlig]
2015-01-08 22:39
#2

Jaha. Tack för råden i alla fall 🙂

MyntareCarlsson
2015-07-05 16:03
#3

JA du ska nog hitta en samarbetspartner som kan ta dina skisser från ritbordet till något som hänger runt halsen.

Sen försöka ta reda på vad det skulle kosta att få dom tillverkade i de antal du tänkt dig.

Kanske finns det andra företag som tillverkar smycken och bara behöver dina skisser för att kunna räkna på priser och sådant.  Allt behöver man inte göra själv. det står i mina "starta eget böcker" att man ska försöka fokusera på det man är bra på. Om det är möjligt.

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Upp till toppen
Annons: