Annons:
Etiketttidseffektivisering-och-ledighet
Läst 1366 ggr
tlover
2015-08-31 14:30

Har du en effektiv arbetsplats?

Har du en effektiv arbetsplats då du arbetar med ditt företag? Har du några bra tips eller något du önskar du hade eller skulle vilja testa?

l'm back

Annons:
MyntareCarlsson
2015-08-31 18:40
#1

Jag hade en väldigt effektiv arbetsplatts förrut! Tyvärr så tappade företaget fokus och har nu den mest Oorganiserade rörelse jag någonsin varit med om. Alla har ett eget sätt att arbeta och ingen pratar med varandra. alla letar efter någonting helatiden!

Men en gång för längesedan var jag med och byggde upp en fabrik med ordning och reda där alla visste var verktygen fanns och ingen någonsin snublade över någonting. Denna ERAN skrev jagen uppsatts om och jag har ritat upp verksatden i 3D.

Ska se om jag inte kan lägga till den på denna tråden! och berätta lite om hur det var tänkt .

Om jag får?

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

tlover
2015-08-31 19:04
#2

#1 Såklart du får. Nu har jag ju "bara" en webbutik men jag tror nog att jag lär mig nånting och andra säkert ännu mer (min man tex som är hantverkare).

Själv så har jag inte den mest organiserade arbetsplatsen än, det är till stor del pga mitt företag är så nytt så jag har inte hunnit "hitta rätt" än men jag har fixat lite anslagstavlor el vad det nu heter för att jag ska kunna få bättre översikt iallafall.

l'm back

Upp till toppen
Annons: