Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1317 ggr
tlover
1/13/16, 11:04 PM

Om du skulle vara värd för företagande

Om du skulle vara värd för företagande, vad skulle du ändra och/eller göra?

Skulle du skriva fler artiklar inom andra ämnen? Skulle du göra fler kluringar? Skulle du göra mer OT trådar? Eller något helt annat?

Hur skulle du göra för att du skulle längta att gå in på företagande iFokus?

l'm back

Annons:
MyntareCarlsson
1/13/16, 11:20 PM
#1

Det låter kanske konstigt men jag tror att antalet aktiva medlemmar påverkar mest av all.  Jag går in varje dag nu och nästan längtar efter att läsa något nytt inlägg. tyvärr händer det allt för ofta att det inte  hänt så mycket.

Så kanske en rekryteringskampanj ? (fast jag vet inte hur den skulle se ut)

Jag har trivts väldigt bra med dig vid rodret du ser ändå till att det händer en del här :)

 www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Niklas
1/14/16, 10:36 AM
#2

Jag skulle satsa på att skriva om matnyttiga saker som många företagare behöver veta ibland. Sånt man annars söker efter på Google. Det behöver inte vara artiklar. Inlägg duger bra. Även om viktiga lag- och regeländringar. Tydliga rubriker är nyckeln.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

kredka
1/15/16, 12:25 PM
#3

skriva artiklar om tex ändringar för kommande året osv, för att medlemmar sk inte behöva googla varje gång de undrar över nåt utan veta att det finns samlad info här på sidan :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Torparmor
1/15/16, 2:19 PM
#4

Tycker att många OT-trådar och Kluringar ger fler besök på sajterna men kanske inte riktigt det man vill få ut av besöken. 

Men det är kul att ibland få en Kluring om man med det menar en liten allmän test om företagande som både är rolig och ger kunskap. Kan kanske vara trevligt en ggr/kvartal eller nåt sånt. Det får gärna ha ett tema, kanske något som det funnits en artikel om för någon månad sedan. Då får jag som besökare också chansen att stämma av  hur mycket jag lärt mig/ minns.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

tlover
1/15/16, 10:08 PM
#5

Tack för råden jag får göra mitt bästa 🙂

l'm back

Upp till toppen
Annons: