Annons:
Etikettuppstart-och-avslut-av-företag
Läst 1166 ggr
blackwood
8/30/17, 9:02 PM

E-handel, vem ska få ta hand om min shop?

Hej!
Jag är i startgroparna till att starta min webshop. Jag har gått kurser, har sökt F-skatt osv osv.

Nu till det jag tycker är så väldigt svårt. Var ska man vända sig för att få en snygg webbshop som funkar bra på mobila enheter? Gärna medföljande mailadress (de känns ju mycke seriösare) och bra hosting. Tänkte först vända mig till one.com men fått höra att det är segt och har dålig säkerhet. Stämmer de? Textalk?

All hjälp uppskattas!

Annons:
tlover
8/30/17, 10:27 PM
#1

I artikeln om ehandelslösningar kanske du hittar något.

Själv har jag byggt upp min själv med drag and drop teknik via visma webshop. Något jag inte rekommenderar om inte det ska vara en väldigt enkel webbshop eller du bara ska ha den i uppstarten.

Visst det är enkelt att göra, billigt och blir snyggt, funkar med mobil osv men bakom kulisserna är det mindre praktiskt, tex ingen möjlighet till packsedel, ingen möjlighet att arbeta i html om man vill det, ingen möjlighet att koppla saker som tex chatt eller liknande, ingen inbyggd statistik osv Men värst av allt är att även om flera av deras kunder ber om något länge så gör dom ingenting åt det. html har tex efterfrågats av flera kunder i flera år men dom vill inte ens beröra ämnet.

l'm back

Niklas
8/31/17, 7:57 AM
#2

Ticktail är lätta att komma igång med.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: