Annons:
Etikettallmänt
Läst 808 ggr
tlover
2016-03-08 14:51

Arbetar du för att företaget ska utvecklas?

Nuförtiden ändras allt snabbt och oftast så brukar man själv förändra sitt företag på ett eller annat sätt för att inte ses som omordern.

Ändrar du ditt företag då och då eller har du ett företag där du inte behöver ändra?

l'm back

Annons:
tlover
2016-03-08 14:52
#1

Själv så måste jag ändra mig då och då, för försöker att göra ungefär en förändring i månaden (större eller mindre, det kan vara något stort eller något litet som tex ett nytt te).

l'm back

Torparmor
2016-03-08 15:12
#2

Varje år är en ny säsong med nya förutsättningar. Jag är beroende av väder och vind.  Beroende på vad som händer får jag ändra min prioritering och försöka jobba efter nya ideér. 

Under vintern går jag igenom hur säsongen har varit, vad som gått bra och dåligt och varför. Funderar på vad nytt jag skulle kunna sälja in och hur och till vilka kunder


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

RomDoll07
2016-03-10 12:02
#3

Jag tillverkar saker och har ett enormt stort intresse av att utveckla och ta fram nya produkter och designer, så jag har mer idéer än jag hinner genomföra och släpper nya produkter rätt ofta. Fast det går lite i vågor, ibland gör jag inget nytt på länge och sen exploderar kreativiteten och jag får fram en massa nya saker på väldigt kort tid.

LindaLiKa
2016-05-12 08:07
#4

Mitt företag verkar i en bransch som är otroligt rörlig och föränderlig (arbetsmarknad, karriärfrågor och kompetensutveckling) - vilket gör att både produkter och tjänster i mitt företag utvecklas och förändras fortgående. Ett otroligt roligt och utvecklande jobb! :)

Jag har lite samma "problem" som RomDoll07 skriver: mer idéer än tid till förfogande! ;)

LinnovaKarriär - vi hjälper dig framåt i arbetslivet!

Vägledning, Coaching & Kompetensutveckling

http://www.linnovakarriar.se/ 

Upp till toppen
Annons: