Annons:
Etikettallmänt
Läst 724 ggr
tlover
2016-12-28 10:30

Söker skrivare

Vår multiskrivare (själva skrivarfunktionen) har gett upp och då jag behöver det till mitt företag så behöver jag köpa en ny, helst nu medan det är rea.

Det jag behöver är

  • Bra kvalité på utskrifterna
  • Kunna skriva ut både färg och svartvitt
  • Kunna skriva ut lite tjockare papper tex dessa 
  • Billig i utskrift
  • Inget hemmarnsvärde (dvs inte för dyr)
  • Relativt liten skrivare

Jag är inte säker på om jag behöver en multiskrivare då jag tror att scannern fungerar på den gamla så både multiskrivare och vanliga skrivare är av intresse.

Jag behöver inte att det går supersnabbt då jag än så länge inte använder den så jätteofta

Vad har ni för tips på vilken skrivare som skulle kunna passa?

l'm back

Annons:
Agda
2016-12-28 14:27
#1

Vi har en liknande denna, bara annan modell (vår heter 1050A).

När man kopierar kan man välja färg eller svartvit genom knappar utanpå skrivaren. Jag skriver ut etiketter, tjockare papper (akvarellpapper) och även foton (dock inte bästa kvalitén på dem, men jag har inte heller så bra fotopapper). Är jättenöjd med vår skrivare, jag tycker inte heller att det går så mycket bläck per år även fast jag skriver ut en del (kanske 2 svarta och 1 färg patron/år).

Torparmor
2016-12-30 21:16
#2

Vi köpte en ny multifunktions laserjet från HP i höstas när den gamla packade ihop. Utskrifterna är bra men jag är inte alls nöjd. Jag skriver ut mycket på hålat papper  både enkel och dubbelsidigt. Tyvärr klarar inte HP:s nya drivrutiner (alla typer) att hantera båda typerna på hålat papper. HP vet om problemet men kan inte hitta en lösning. 

Men om du inte skriver ut mycket och använder ohålat papper så kan det nog fungera bra. HP är kända för bra skrivare. Vi har  haft många HP-slitvargar under årens lopp.

Jag använder hålat för bokföringens skull och har därför rätt många kartonger hemma


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: