Annons:
Etikettallmänt
Läst 745 ggr
micki78
12/28/16, 1:50 PM

Visitkort

Beställde visitkort för flera veckor sedan som inte kommit ännu, tyvärr har jag inget spårningsnummer, valde vanlig frakt.  Börjar bli ganska akut då jag bara har 5 kvar kanske.

Vet ni någon som tillverkar visitkort på nätet relativt snabbt. Helst på några dagar:)

Tack på förhand.

Annons:
Sommarek
12/28/16, 1:56 PM
#1

VistaPrint har alltid varit snabba för min del. Kanske inte det proffsigaste utseendet om man jämför med andra, men snabba är dom.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Pysslan
12/28/16, 1:57 PM
#2

Börja med att kontakta den leverantör du beställt från, via telefon eller e-post, och fråga vad som hänt så att du inte råkar på att betala för något du inte fått.

Jag har förvisso inte provat dem själv men de här skulle jag vända mig till om jag behövde snabba visitkort.   www.vistaprint.se

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

micki78
12/28/16, 1:58 PM
#3

#1 Tack! Jag ska kika där, har kollat förr med gillade inte riktigt designen, men är dom snabba är det värt det. God fortsättning på året!

Sommarek
12/28/16, 2:00 PM
#4

#1 Det var lite det jag menade med utseende, men brinner det i knutarna så gör det.  ;)

Det samma till dig!

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

micki78
12/28/16, 2:01 PM
#5

#2 Jo dom är betalda och  jag mailade dom i förrgår, har inte fått något svar ännu.

Jag valde ju inget spårningsnummer, men brukar det inte finns något nummer att man kan kolla upp ändå? paketet kanske ligger på posten men att jag inte fått hem någon avi tänkte jag.

tlover
12/28/16, 2:05 PM
#6

Det ska gå att beställa något extra snabbt alternativ på vistaprint fast jag har själv aldrig gjort det

l'm back

Annons:
Upp till toppen
Annons: