Annons:
Etikettbokföring-och-redovisning
Läst 1057 ggr
tillowin
1/29/17, 3:09 PM

Fakturor i Adwords?

Hej alla glada, 

Jag blir galen. Försöker skriva ut bokföringsunderlag från Google Adwords, lämpligen i form av fakturor. Är det någon som vet hur i hela friden man gör det? (har autobetalningar)

Har kollat i hjälpavsnittet, där står att det finns en länk som heter "dokument" i tabellen över ens transaktioner. Det finns ingen länk som heter "dokument" i min transaktionshistorik… på deras ytterst pyttelilla bild ser det ut att finnas en "monthly invoice" man kan ladda ner, men det finns inte på mitt konto. 

Jag hittar en momsfaktura, men den är ju tämligen värdelös eftersom det bara står 0 kr och ingen specifikation på ursprungsbeloppet. Jag hittar också något kvitto på inbetalning, men där står ju inte heller all info (t.ex. vad det är jag har betalat för…)

Hjälp?!

                            

Petmade.se - Handgjort för hunden

Annons:
tlover
1/29/17, 3:19 PM
#1

Ska dubbelkolla hur jag gjorde men det ska ju inte vara Moms på det då det är från utlandet

l'm back

tillowin
1/29/17, 3:23 PM
#2

Nej det ska det ju inte, men jag behöver ändå ha någon form av vettigt underlag för att bokföra kostnaden. Jag har fått ut faktura innan ser jag i min pärm, men kan inte för mitt liv komma ihåg hur jag fick tag i den 🤔

                            

Petmade.se - Handgjort för hunden

tillowin
1/29/17, 6:09 PM
#3

Åh! Hjulet snurrar men hamstern är död. Nu hittade jag ju det, det var ju där det ska vara, men jag hade några konstiga fakturor efter utnyttjade kampanjer och justeringar etc. Ibland blir man ju lite trött på sig själv 😟

                            

Petmade.se - Handgjort för hunden

Upp till toppen
Annons: