Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 872 ggr
micki78
2017-12-22 14:41

Får ej kontakt med webbshop

Jag gjorde en beställning för över en månad sen i en webbutik men har fortfarande inte fått sakerna. Det värsta av allt är att hon inte svarar på mailen man skickar. Varan är redan betald och jag vill ha mina pengar tillbaka. Hur kan man behandla sina kunder med total tystnad. Värsta jag varit med om faktiskt vad gäller usel kundservice. Kikade på hennes fb sida och tydligen så behandlar hon många av sina kunder likadant.

Vad gör man?

Börjar tappa tålamodet ordentligt.

Annons:
beem
2017-12-22 16:04
#1

Jag tror du kan få hjälp via banken om du bet. med kort. 

Vilken webshop är det ?

Får du ingen vara kan du polisanmäla.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

tlover
2017-12-22 18:43
#2

Mod: då detta är ot från sajtens ämne så flyttade jag tråden till off topic delen /Linnea #0 testa andra former av kommunikation tex att ringa. Annars kontakta ARN för vidare råd och ev anmälan. Det är nog enklare att få någon ersättning om du går till ARN än till polisen om inte det gäller mycket pengar pga resursbrist. Om inte du vill ha det som extra påtryckning

l'm back

micki78
2017-12-23 10:28
#3

Jag ska vänta till efter nyåret. Har hon inte hört av sig då så kommer jag ringa ARN.

Det gäller bara några hundralappar men ändå. 

Jo det är Grodansshop.se det gäller. Finns inget telefonnummer, bara fb, men där svarar hon inte heller.

kattöga
2017-12-23 11:06
#4

På grodansshop.se finns organisations-/personnr  och adress omnämnt. Jag gick in på allabolag.se och sökte på organisationsnumret. Där finns ett telefonnummer. Men… de skriver också på "grodans" hemsida att de flyttat till Ängelholm, och på allabolag.se står fortfarande gamla adressen (i Eslöv), så telefonnumret kanske inte är det rätta längre… Men du kan ju alltid prova att ringa det numret.

ratsit.se står också den gamla adressen (men inget telnr).

När man söker på adressen på hitta.se finns en person på adressen med samma förnamn som "grodans" sambo,  och ett mobiltelnr till denne. Kanske är det mannen i huset. Det telnr kan du också prova att ringa.

 En trevlig julklapp…. 

Lycka till!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

micki78
2017-12-23 11:31
#5

#4 Tack för informationen! Ska prova ringa efter julhelgen.

Upp till toppen
Annons: