Annons:
Etikettmarknadsföring-och-försäljning
Läst 665 ggr
tlover
3/23/18, 11:25 AM

Hur ser sidan ut? (sida för intresseamälningar)

Jag håller på att förbättra min sida där man kan göra intresseanmälan till föreläsningar, kurser och provsmakningar. Det är ungefär 1000 gånger bättre än tidigare men jag tycker inte riktigt det känns säljande ändå.

Hur ser det ut, ska jag dela upp det på fler sidor och riskera att jag förlorar kunder på att det är för många klick? Eller ska jag göra sidor för "läs mer", eller ser det bra ut som det är?

https://tealovers.se/provsmakningar-och-forelasningar

l'm back

Annons:
Niklas
3/24/18, 7:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag skulle göra någon sorts översikt. Vore det min sida skulle jag lägga den ovanför alla formulären med länkar till platsen för varje kurs längre ner. Bilden blir lite tokig på iPad.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Torparmor
3/29/18, 9:45 AM
#2

Jag håller med Niklas. Skulle också vilja se kort info om hur distanskurserna genomförs - dvs skickar du ut de tesorter som ska provsmakas, gör du video eller blir det textinfo. Jag fick många frågetecken i huvudet

Men börja med upplägget enligt Niklas förslag så kan vi kolla igen


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

tlover
3/29/18, 10:14 AM
#3

#1 Jag ska kolla om det går, annars kanske det jag funderade på om länkar till "läs mer" på andra sidor funkar och ha länkar både längst upp och där man läser om kurserna.

#2 Bra med frågor, då kan jag svara 🙂 japp det är tänkt att teer skickas ut och vi provar samma teer samma vecka som vi pratar om just dom teerna.

l'm back

Niklas
3/29/18, 10:42 AM
#4

#3: Kan du skriva in html?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

tlover
3/29/18, 10:45 AM
#5

#4 Japp men jag kan knappt något om hur man gör sånt

l'm back

Niklas
3/29/18, 12:26 PM
#6

Det är enkelt. Du sätter ett ”ankare” på den plats du vill kunna hoppa till. Det är viktigt att varje ”id” bara används en gång. Sen gör du en länk som hänvisar till ankaret: Vad är trygghetsområde? Hoppas att det funkade med större än- och mindre än-tecknen nu.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: