Annons:
Etikettallmänt
Läst 1327 ggr
tlover
4/30/18, 9:52 AM

Jobbar du idag?

Hur är det med alla företagare där ute, jobbar ni klämdagar?

l'm back

Annons:
tlover
4/30/18, 9:53 AM
#1

Jag valde andra alternativet. Jag försöker att jobba men jag är förkyld, dottern är hemma från förskolan och karln är sjuk (och jag jobbar hemifrån) så jag vet inte hur mycket jobb det blir.

Sen såklart så packar jag inte te och liknande idag då jag är förkyld utan jag jobbar med alla andra miljoner saker som har med min tebutik att göra

l'm back

Maria
4/30/18, 10:03 AM
#2

Inte egenföretagare med semesterdag😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
4/30/18, 10:08 AM
#3

Egenföretagare. Jobbar som vanligt. Men lite kortare 7-16.30 & bara 3 dagishundar + mina 2. Brukar jobba 6-18. Har en intervju idag för en tidning

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Gronstedt
4/30/18, 10:10 AM
#4

Jobbar både idag och i morgon - ledigheter här följer orderingången, inte almanackan.

JMW
4/30/18, 10:14 AM
#5

Jag jobbar kanske inte heldag eller så gör jag det. För mig finns inte vardagar och helg. Jag jobbar när jag måste för att få mina jobb klara till när beställarna vill ha det.  Så det blir jobb idag och imorgon.

MonicaLagerquist
5/1/18, 11:27 AM
#6

Jag är ju inte egen företagare men syr på beställning. Just nu har jag ingen beställning men hade jag haft det så skulle jag ha sytt.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Torparmor
5/5/18, 12:20 PM
#7

Beror på väder och vind och vad som finns att göra. Under säsongen som är PG nu så jobbas det om det går och behövs oavsett det är helg eller vardag. Däremot försöker vi få in ledig tid varje vecka för återhämtning. Vi jobbar på men stressar inte mer än nödvändigt

Oftast blir det långa arbetsdagar ute med en stunds administration på kvällen. Lördagar inleds oftast med sovmorgon och en lugn förmiddag med tidningsläsning och avkoppling innan något utejobb kräver en insats.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: