Affisch?
E det någon här som vet något bra ställe där man kan skriva ut affischer? jag tänkte med starta eget kanske någon har använt sej av det när det gäller reklam osv :)
Hur ska du använda den?
Om buskapet inte ändras så ofta så skulle jag istället rekommendera en "roll up". Det ser proffsigt ut och syns väl.
#1 En vad?
Aha… Tack
Nej det är affischer och plancher jag vill hitta. men det är så svårt att hitta :/
En Google-annons som dök upp här i diskussionen ledde till:
På de flesta orter finns ARKITEKTKOPIA som tar emot exempelvis filer i Word, Publisher och sådana enklare program. De ger även råd vad gäller användning av bilder. Ganska hyfsade priser.
Vill du ha fina affischer har GINZA en nystartad tjänst där du kan skicka in dina foton och få affischer av dem. Vill du ha text på dem måste du lägga in det på fotot i exempelvis Photoshop.
Det är de "budgetvarianter" jag kan komma på, men annars är det nog klokt av dig att göra ett besök vid ett par av dina lokala tryckerier och se vad de kan hjälpa dig med. En del är skithyggliga, andra bara skit…
Lycka till!
Det finns ibland utskrifts- och kopieringsservice på en del bibliotek och arbetsförmedlingar. Gävles arbetsförmedling har en egen filial för just Starta-Eget "Etablera", och där får man låna dator, skrivare, kopiator gratis.
Det finns också ett par små kedjor som heter JustNu-tryck och Mail-Boxes som har olika skrivare och hjälper till med affischer o dyl. hyfsat låga priser (i.a.f. lägre än A-kopia, som jag tycker är dyra)