Är det svårt..?
Att göra en egen hemsida ? finns det någon mall hur man gör ? Är det gratis ?
Tack på förhand
//Jessicav

Denna tråd bör du ställa på datorn.ifokus eftersom det är flest personer som kan hemsideprogram där.
men jag skall försöka svara lite enkelt. Det finns program för att skapa hemsidor som även har inbyggda mallar. Dessa kan t ex vara en personlig hemsida med dagbok, hemsida med lista på favoritsaker mm. Dessa program är uppbyggda såsom t ex Office programmen är så de är ganska lätta att göra sina sidor i.
Ex på program är Microsoft Expression (hette tidigare Frontpage) som kostar ca 1.000 kr.
Om du söker på google efter "html editors free" så hittar du flera gratis program.

Hej
Tack för info, jag ska titta på länken du skrev. Hemsidan jag vill skapa är för att marknadsföra mitt företag och produkter m.m. Så det var därför jag skrev i detta forum eftersom jag precis startat och många brukar ha hemsidor, någon/några kanske har gjort en hemsida och kunde ge lite tips.
//Jessicav
Fixade min hemsida via åleborg eftersom det är till företaget och jag ville ha supportmöjligheten.
När paketet var klart kom ett mail med inloggningsuppgifter sen var det bara att skapa sidorna i Frontpage och skicka upp funkade kanon