Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 1284 ggr
mariatingsund
0

material till blivande företagare

Hej Alla, jag har gått en kurs hos Almi företagspartner, där jag har fått en tjock mapp med matnyttiga saker till företagsstart. Jag ger den gratis till någon om det finns intresse, men om jag behöver skicka, vill jag naturligtvis ha mina utgifter tillbaka, dvs fraktkostnad på 65 Kr. Kursen varade i 6 månader och är väldigt utbredd kunskapsmässigt. Jag är rädd om mina saker så det ser nästan oanvänt ut, fast jag markerade vissa rader.  Om intresse finns, mejla mig till maria@glasdeco.se .

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mariatingsund
0

fick visst inte med bilden

deeman
0

Inte nu heller  ;-)

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.

mariatingsund
0

vet ej varför inte iFokus funkar med min dator. Hursomhelst, en tjock pärm med massor av matnyttigt för nyföretagare som inte vill sitta i skolbänken för det.

KeramikeniSkredsvik
0

Så snäll du är. Jag behöver den inte, men hoppas att någon är smart nog att nappa på erbjudandet!

Varga
2

Åh, jag har i och för sig redan haft mitt företag i över ett år, men känner att jag är väldigt borttappad och det skulle inte alls göra något att gå igenom allt igen från början så att säga. Hur mycket av informationen är om att faktiskt driva företag, inte bara starten så att säga?