Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 870 ggr
tlover
0

Mål för 2016 i företaget?

Har du några speciella mål för företaget 2016? Eller kanske till och med något nyårslöfte?

Själv så ska jag satsa mer på företaget nästa år (dottern ska ju börja förskola så det kommer ju finnas tid för det). Särskilt marknadsföring.

l'm back

Torparmor
0

Öka grundproduktionen med 125% och satsa på biprodukter (inte honungsbin)

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

MyntareCarlsson
0

Jag hoppas kunna göra 3 försäljningstillfällen i veckan när 2016 är över. Det kanske låter lite men jag tror att jag har mycket arbete framför mig.

www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

yeahsica
0

Jag hoppas kunna dra igång min verksamhet igen efter sjukskrivning, men jag mår inte helt bra än så det blir små små steg framåt :)

Sommarek
0

Jag hoppas på att komma igång överhuvudtaget.  :)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

MyntareCarlsson
0

Hur går det med era mål änsålänge? 

Glöm inte bort de mål du satt. hitta på ett sätt att påminna dig själv ibland!

Torparmor
0

Har redan satsat på biprodukter. Känns hittills som OK. Det har ju varit många lovveckor och min riktiga produktionssäsong är ju inte än på några månader

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Sommarek
1

Tja, jag jobbar fortfarande med att hitta ett område att vara på…

tlover
1

#7 Jättebra!

Själv så har jag ökat mängden jobb dramatiskt nu sen dottern började på förskolan. Erbjudanden på att hålla föreläsningar och provsmakningar flödar in (i jämförelse med förut) vilket är bra då det både är roligast och jag tjänar mest på det.

l'm back

MyntareCarlsson
0

För mig går det också framåt. Jag gör idag ca en försäljning i veckan men har också börjat ett samarbete med en distributör för att få ut produkterna i butiker. och då hoppas jag på en explosion i försäljning :)

Sommarek
0

#8 Nja, hade varit bättre om jag hade kommit nånvart (även om det hade varit läskigt i sig självt).  ;)