Grossister från utlandet
Hej!
Funderar på att importera presentartiklar från europeiska länder. Är det någon som vet var om det finns något register på nätet över grossister i europa? Har sökt men ej hittat!
Hoppas på svar!

På den här sidan finns det svenska grossister
Möjligen kan du ställa en fråga där via Kontakta oss och höra om de har någon länk till europeiska företag.
Du kan även pröva att besöka WholeSalers list. Där finns en massa till europeiska grossister (kostar dock 9.95 dollar)
Slutligen om du googlar på "Wholesaler in europe list" så får du upp en massa som verkar vara intressant.
på www.alibaba.com finns det massor av leverantörer. Jag la ut en annons på de produkter jag sökte (kostar inget) och fick flera svar om dagen.
presentartiklar från europeiska länder??? det var som värst !!!Varifrån exact tror du att sånt kommer ifrån. Personligen tycker jag att om man är intresserad av att sälja såna saker så bör man kolla up i ursprung landet, Kina. lycka till
Tack för alla tips. Ska kolla och se vad jag hittar.
Jag som jobbar med presentreklam kan ju både tipsa om Kina och berätta om alla nackdelar med att importera ifrån Asien. Det är en mycket krånglig procedur. Man får räkna med många leveransförseningar, ibland hela partier som måste slängas m.m. Numer jobbar jag med ett svenskt företag som har importkontor i Kina, det är lite dyrare men betydligt säkrare än att importera själv, om man inte är superkunnig i kinesiska och villig att åka dit flera gånger per år.
Vad är det för slags presentartiklar du är ute efter?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...