Stockholmsadress?
Är det någon här som vet om det är mökligt att för ett företag utanför stockholm ändå ha en stockholmsadress och ett 08 telefon nummer?
Skulle vara jättetacksam om någon kunnde komma med tips på hur man löser sånt praktiskt. Det verkar som en del företagsledare är fixerade vid att ha en Stockholmsadress…
/Scrog

Du kan väl ha en box i Stockholm. Men det kräver ju att man tömmer boxen. Telefonnummer vet jag inte. Ska vara om du lyckas öppna ett nummer som vidarekopplas till var du nu befinner dig. Kolla med Telia.
En undran bara - är inte detta lite att lura sina kunder?
#1 tack för tipsen, en box är ju en lösning men det kräver ju som sagt att man tömmer den manuellt. Skulle vilja ha en lösning där det funkar mer automatiskt.
Visst kan man se det som att lura sina kunder men vi kommer inte sitta längre från Stockholm än det kan vara om man reser tvärs genom Stockholm. Dock verkar en del tycka att en Stockholmsadress är väldigt viktigt (har varit med om detta på ett par olika företag) trots att det inte påverkar den service vi kan ge våra kunder..
/Scrog

Det kanske funkar att ha en boxadress med permanent eftersändning….? Eller så får du skicka posten till mig så vidarebefordrar jag den till dig 
#3 Borde kunna gå att lösa. Annars hör jag av mig till dig 
/Scrog