låt oss samla information
Jag satt på toaletten och som så många gånger förr så kom det en massa idéer i mitt huvud, en av dessa idéer var att varför inte fixa en tråd på det här forumet där alla vi användare kan lägga till länkar, viktig information och så vidare. Vi har säkert alla våra källor till vart vi söker information så varför inte dela med oss av den.
Så här i denna tråden föreslår jag att vi ger förslag på bra pdf-filer, länkar och så vidare…
…Jag kan börja med en grymt bra sida jag fick tag på idag gällande att skapa en säljande hemsida,
Bra tips. Vi kan lägga till alla bra länkar i länksamlingen i menyn ovan.
Vänliga hälsningar
Niklas
Bra ide. Jag brukat tänka på vägen hem från jobbet. Men när jag kommer hem har jag glömt .
Var rädda om varandra
#2: Prata in det du kommer på i mobilens röstminne och lyssna när du kommer hem. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
#3 för oss som har gammalmodig mobil så kan man knappa in ett sms och spara det i utkorgen…
och lägga ett anteckningsblock på muggen och ett bredvid sängen #0 ;) hehe…
"så drar du hela lasset själv" länken fungerar inte…
#0 när man kommer in på den sidan hittas inte den info som skulle komma….
#7: Klickade du på länken "Ladda hem direkt"? Jag fick i alla fall upp den här pdf-filen:
http://arkiv.idg.se/pdfdownload/free/?item=15517
Vänliga hälsningar
Niklas
Aha… Nä, jag klickade inte på något alls… Klickade bara på länken och kom till en sida där det stod att det jag sökte inte kunde hittas…. Ska kolla den länken istället då =0)