Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 1024 ggr
JOWI
0

rekomendera nån webdesigner snälla!

hej hej, har skrivit lite inlägg här förut och jag är ju på gång att starta företag och undrar nu om nån har någon känner till nån bra webdesigner/byrå som gör snygga och bra hemsidor till förmånliga och humana priser, tackar på förhan

svemar
0

Vill du bara ha en design och uppbyggnad av hemsida som du kan uppdatera själv genom ftp eller liknande eller vill du även ha hjälp med uppdatering?

JOWI
0

Jag vill väl egentligen ha någon som i framtiden även kan tänka sig att utveckla sidan när jag känner mig redo för det men det jag främst behöver nu är någon som kan hjälpa mig att utfomra sidan efter mina tankar. De jag tänk nu är följande funktioner.

* Presentation av vår verksamhet och vad vi säljer för tjänst.

* Stilfull och attraherande desig som ger ett seriöst intryck (behöver inte vara flashigt och hypermodernt utseende, vi vill ha en mer atmosfärbetonande känsla på sidan)

* möjlighet att köpa vår tjänst genom nätet.

* underrubriker (Sidor) Där vi mer kan berätta sånt osm vi tycker är intressant.

* multilanguage. Vi vill att hemsidan finns på ett par olika språk, vi kommer att översätta all text själva.

Kanske du vet nån att rekomendera utifrån vad jag skrivit här?

mariatingsund
0

Om du slår in webbdesign på nätet, hittar du en hel del sidor, jag skulle nog ringa upp några av deras referenser hur de upplever servicen de får. Det är ju det viktigaste.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

ElinH
0

Annars är det inte alls särskillt svårt att göra en själv ^^

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

abbis
0

#4 Det är inte såå enkelt om du inte kan ALLT…Har en son som är webbdesigner och en sambo som är grafiker så jag vet..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Mariana-clarissa
0

Jag tycker att presentationen här är bra att ha..

Det är ju inte saluförande..men det är iallafall

ett ansikte utåt..

Mariana

BraveandCrazy
0

Har du fått tag på någon som kan tänka sig att göra din sida?
Annars kan du höra av dig till mig med lite mera info.
Jag har visserligen ingen firma men kan tänka mig att hjälpa dig ändå =)

Medarbetare på HBT ifokus

sanne67
0

Hejsan!

Jag arbetar som webdesigner. Bygger snygga, stilrena hemsidor till företagare samt uppfödare.

Du kan se en del av dom sidor jag byggt på min hemsida som du hittar på:

www.sannesdesign.se

mvh Sanne

Mariana-clarissa
0

Det skulle inte va så dumt

med en riktigt fin hemsida