Företagande iFokus

Företagande

Etikettmarknadsföring-och-försäljning
Läst 1809 ggr
Futurity
0

Startar ett forum!

Hejsan! Jag vet inte ifall den här tråden hör hit med vilket som så startar jag ju eget forum.

Vilket som så måste jag ju kunna driva dit medlemmar! Jag föröker med att få med det i google och har även fått med det i reklampolen.
Men min fråga lyder! Vet ni något ställe där jag kan annonsera gratis. Jag är inte snål men efter som vi inte har komit igång ännu så vill jag inte ha några utgifter. Ps är ännu inte myndig.

MVH!Glad

Niklas
0

Prata med vänner och be dem prata med vänner som pratar med vänner. Mun till mun brukar fungera bra och vara billigt.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

MattiasWirf
0

Det är verligen svårt att få in folk ibland, speciellt på svenska forum känns det som. Jag har lyckats bra med ett internationellt forum jag driver, men det svenska som det skrevs om tidigare i en tråd här är det svårt att ens få med de som ingår i "irl"-nätverket. Trots att jag lycktas få upp trafiken till 200 unika/dagen på 2 dagar :) 

Jag tror som Niklas säger att det är bra att börja få med folk man känner. Ju fler du har med desto lättare blir det att få in andra. Mitt internationella forum är ett ganska (väldigt t.o.m.) smalt område (gamla Yashica-kameror) inom foto men nu när det är över 100 medlemmar och många är aktiva så tickar det in nya medlemmar trots att jag gjort alldeles för lite själv.

Niklas
0

Räkna med att det tar lång tid att blir stor. Ett par år minst om du inte har unik information som är mycket efterfrågad. Det förutsätter förstås att du gör det på ett sätt som många tycker är bättre än konkurrenterna.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Futurity
0

Ok! Tack! Vet inte riktigt vad jag ska säga men det är väl mun till mu som är den billigast sättet. Flört