Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 3964 ggr
exitingsvillemo
0

Butiksinredning

Vi håller på att kolla upp butiksinredning och skulle vilja ha tips på olika företag som säljer sådana.

Alltså inte IKEAs Billy, utan ordentliga grejjer, typ Hestra.

Kassadisk letar vi också, detta är ngt som inte alltid finns i inredningsbutikerna.

Kanske ngn har en begagnad kasadisk som h*n vill bli av med?.

Återigen; INTE skrivbord à la IKEA. utan en funktionel kassadisk, med plats för dator, skrivare, kassalåda.

ca 2 meter ska den vara.

Paltn
0

Hör med närmaste inrednings-snickeri och få den designad. Är det ett vettigt snickeri så kan du inte få bättre disk än så. Kostar som det smakar dock.

(Ska vara ett riktigt inredningssnickeri som arbetar till större delen i massivt trä och inte bara kör skivmatrial.)

Hade jag själv kommit längre i mina egna planer av företag kanske t.o.m jag kunnat åta mig jobbet att göra disken åt dig, efter dina önskemål och med "ifocus-rabatt" såklart Skrattande

// Paltfan

exitingsvillemo
0

#1 sätt igång och bygg dåSkrattande Ja det är nog bäst att skräddarsy en egen. Men det är som du säger, smakar det så kostar det.

Finns inte utrymme i vår budget-kalkyl att shoppa disk för 50 000-60 000 Flört

Anders45
0

Leta på Blocket!

Det finns massor med beg inredningar, jag blir förvånad över hur mycket nytt det finns.

Om du bor i Skåne så finns det flera företag som handlar med begangnat, och även i Kalmar samt vid Ljungby tror jag det finns någon.

Men det finns säkert lite överallt i landet

abbis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har byggt en själv med stommar från ikea golv från bauhaus stockar från snickeriet. Blev riktigt fräckt!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Paltn
0

#4 snyggt!

Går också använda grått laduvirke ifall det passar bättre in i rummet.

// Paltfan