Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 1642 ggr
Ljuset
0

Visitkort

Nu har jag glömt bort namnet på företaget som trycker upp visitkort. Är det någon här som vet namnet??

Anders45
0

Det är Vistaprint i Holland, de har gratis visitkort mot en liten reklam på baksidan.

Fungerar utmärkt och är snygga.Jag skall i dagarna göra en ny beställnig + lite annat.

Brevpapper är också hyfsat i pris.

Vistaprint.se

Ljuset
0

Tack så mycket. Nu när jag läser namnet kommer minnet tillbaka. Ska gå in där och titta runt.

Jonna75
0

Jag köpte där för ca 2 år sen. Då använde jag deras layout, betalade 89 kr i frakt för 250 st. Det kan man kalla billigt Skrattande

Ljuset
0

250 st är ju jättemånga. Hm, nu får jag nåt att fundera på. Skulle vilja ha bara 50 st för man kanske vill ändra på texten som jag vill ha på kortet framöver.

Ljuset
0

Nu skulle jag göra en beställning men fastnade på betalningssättet. Går det inte att få ett inbetalningskort?? Har försökt att kontakta dem men jag hittar inte vart jag ska göra det.

Niklas
0

#5: Det är mer administration och större risk med fakturor så det är inte säkert att de tar betalning på det sättet.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jalking
0

50 st?
Köp A4-papp på bokhandeln och kör i skrivaren. 12 kort per ark.
Corel Draw är ett utmärkt program för att göra visitkort, men självklart fungerar även andra program.
Jag har nog gjort mer än 1 000 visitkort i min skrivare, fast bara några ark åt gången.

Ljuset
0

Nu har jag gjort en beställning och betalade in via autogiro. Det tar väl några bankdagar innan dom har pengarna.

exitingsvillemo
0

Jag har beställt en del saker från Vistaprint, pennor, aneckningblock, presentkort mm mm. Är ganska nöjd med resultatet.

Dock tycker jag att frakten är aningen för dyr, iaf om man vill ha sina saker inom en månad.

ElinH
0

#9 Vad kostar frakten om man vill ha sakerna innom en månad?
Funderar också på att beställa liknande vad du beställt. :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus