webshop
vilket företag anlitar du till din webshop?
fördelar nackdelar andra erfarenheter?
Lovisa

Varför inte göra en själv, om man har en hemsida då brukar även webbhotellet tillhandahålla enkla och lättskötta lösningar
Lorita, helt enkelt för att det är en enkel lösning att köpa ett redan färdigt koncept istället för att själv springa på alla barnsjukdomar som någon annan redan har gått igenom. :)
Lovisa

Det är det, det är färdiga koncept sen fyller man bara på med artiklar som man vill sälja
Jaaa det är ju det jag menar…
Är det verkligen ingen som har bra tips?
Lovisa

Jag har liten erfarenhet om just webshopar men på ebutik.se finns en som du kan vara igång på 90 sekunder. Där finns allt inklusive betalning mot kontokort, faktura. Kostnad för en standard är 340 kr mån vilket borde räcka i början. Du kan även pröva gratis en tid för att se att det funkar för dig.
Det blev e-butiken.nu
Mycket pga en funktion som vi vill ha på vår sida som inte finns att få på de andra nämna webadresserna.
Lovisa
DÅ önskar vi dig lycka till! :D

#7 Kan du inte ge oss en länk till sidan när du är klar
Lorita: Javisst kan jag det.
Man får kolla lite vad man får för pengarna det som är billigt är inte alltid så bra…jag har yreg.se…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Jag var inne och tittade på e-butiken.nu och det var enkelt men det kräver nog att man kan HTML. Jag blev nämligen tillfrågad om jag ville hjälpa en bekant men när hon ville betala svart så tyckte jag inte det var intressant 
Hej Lorita
Jag har nog lite flax då… Både jag och sambon kan knappa HTML kod.
Vi håller på att jobba för fullt med sidan nu och räknar med att öppna den runt årsskiftet. Det blir många timmar av fritid som går bort men "den som väntar på något gott…."
Adressen är www.LRdesign.se
Lovisa

Har du en annan länk denna kräver lösenord……jag är så nyfiken
Hej
som jag sa… vi räknar med att öppna den runt årsskiftet 
jahaa… Gott nytt år på er alla.
Nu är webshoppen öppen och vi har idag haft våre första 4 kunder. Verkar lovande 
Glömde säga…
Ge gärna feedback :)
#17:
Såg att det inte fanns någon Köp nu skylt under Utskärningar.
- Hur hade ni tänkt att man skulle beställa där?? Det är ju något som jag tror kan bli populärt.
- Kan man skicka en egen bild och få eventuellt ett djur utskuret???
Tror att det kan bli riktigt poppis bland djurägare. =)
Själv har jag iller och jag tycker att det skulle vara intressant med sina illrar på eller kanske bara en iller, vad vet jag.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hej..
Under utskärningar har vi lagt in lite exempelbilder mest för att man skall kunna se vad vi KAN göra. Testade att skära ut i faner men tyvärr slår den sig ganska så snart eftersom det inte är massivt trä. Så småningom är det tänkt att vi även skall sälja tre i rad spelet tex.
Vi håller ju fortfarande på att bygga upp shoppen ..har massor av ideér fortfarande. Och kommer succsesivt att öka på produkterna.
Det står dock på flera ställen i shoppen att man kan höra av sig om man har egna ideér :) Jag vet dock inte hur du menar med att få ditt djur urskuret..? Men maila gärna på Lovisa@LRdesign.se
Lovisa
Yes det ska jag göra. =) Hör av mig via mail istället. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.