Företagande iFokus

Företagande

Etikettbokföring-och-redovisning
Läst 1673 ggr
manpeace
0

Bokföringshjälp

Tänk på att det kan löna sig att anlita hjälp med bokföringen. Det finns många krångliga regler som man måste följa. Dessutom så kan en proffessionell bokföringsfirma hjälpa till med avsättningar, laglig skatteplanering mm. inför bokslut och deklaration.

Är man ett mindre företag så tjänar man många gånger på att anlita hjälp. Kom ihåg att den tid du ev. själv lägger ner på bokföring skulle du kunna vara ute och leverera tjänster eller varor hos kund.

Kostnaden för bokföring brukar sällan vara mer än ca 500 kronor per timme. För ett litet företag med 1-3 anställda brukar det röra sig om ca 1-2 timmar per månad.

Snor
0

Absolut!

Mitt namn är Sara Norr och jag är en ny här på siten. Jag driver en nystartat redovisningsfirma i Göteborg vid sidan om mitt vanliga arbete. Jag kan hjälpa dig med allt inom ekonomi.

Tog examen 1999 och har sedan arbetat uteslutande med redovisning, bokslut etc.

Finns det någon därute som behöver lite redovisningshjälp, tveka inte, utan ring 1768-916696.

Väl mött.

ALLTID REDOvisning Enskild Firma

Sara Norr

Snor
0

Oupps. Tryckfelsnisse kom fram.

Mitt telefonnummer är 0768-916696. Det går även bra att mail till saranorr@hotmail.com.

/Sara

Pelle
0

Hej Sara,

Ett enkelt sätt att redigera ett skrivfel är att gå till länken "Hantera" som står under klockslaget på ditt inlägg. Där kan du välja att redigera ditt inlägg.

Välkommen hit förresten.

/Pelle

jocke71
0

klart det kan löna sig! jag betalar 300 kr/timme hos sifferhjälpen ekonomibyrå.rekommenderar varmt! på deras sida kan man läsa lite mer om dem Glad www.sifferhjalpen.com