öppna det tredje ögat
jag är intresseard av att öppna tredje ögat hur gör jag ska jag bara läsa om den texten som är nedanför och försöka o försöka hela tiden kan ni hjälpa mig är tacksam :)
tt öppna pannchakrat/¤4¤
Detta är gjort med en särskild ton och takt. Du behöver bara genomföra den här övningen i tre dagar, efter detta är resultatet permanent. Mantrat som man använder sig av är ?Thoh? och uttalas ?TOE? (engelskt uttal). Detta måste ske med den korrekta vibrationen ? inte lågt, inte högt, utan mittemellan, som en kvinnlig stämma i lågt läge. Du kommer att känna när du hittat den rätt tonen.
1. Sitt rak i ryggen.
2. Andas in genom näsan och håll andan så länge det är bekvämt, öppna käkarna så det bildas ett litet utrymme mellan dina över- och undertänder. Placera tungspetsen mellan dina tänder som nu är lätt särade.
3. Tryck lätt med tänderna mot tungan, som när man säger ?th? i engelskans ?the?. När din tunga är i den här positionen, andas ut långsamt genom munnen medan du säger ?T-H-H-O-H-H? i en lång utandning (säg ordet en gång för varje utandning). Din tunga kommer att vibrera mellan dina tänder. Du bör känna hur luften rör sig förbi din tunga och dina tänder. Om den här tekniken är rätt utförd, kommer du att känna ett tryck eller en förnimmelse i dina käkar och kinder. Tonen kommer också att vibrera i ditt tredje öga. Det kan ta några sekunder att anpassa sig efter detta, men oroa dig inte, utan fortsätt med det du gör.
4. Gör det är beskrivet ovan fem gånger i följd.
5. Det är väldigt viktigt att övningen görs tre dagar i följd, med 24 timmars mellanrum. Då genomförs det rätt.

Tredje ögat?Vilken fördel har det att se med fler än två?
ser auror o sånt tror jag
verkar ingen kunnig är .
eagle92-mattias du är nog på fel sajt. Din fråga passar nog bättre in på till exempel övernaturligt eller kanske häxor. Kan finnas ett par till, kika i listan längst ner på sidan under rubriken Kropp & själ.
haha ok hata internet !