Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 1561 ggr
Erdiz
0

hittar inte till sidan

Blir så besviken på mig själv.

För några månader sedan hittade jag en sida. Där dom sålde tex super sculpey lera. Och jag har för mig att det var en mycket blandad sida med många olika saker. 

En grossist. Jag har suttit nu i två dagar och försökt hitta tillbaka till sidan. Men jag minns ju inte hur jag kom dit eller vad jag sökte på.

Det jag vet är att jag inte kunde köpa något där ifrån för att det var bara till för företag.

När/om jag hittar sidan igen så vet jag att det är den jag letar efter. kan man på något sätt "rota igenom datorn ( förutom historiken) för att hitta tillbaka till sidan?

Kaj
0

Ställ denna fråga på datorn.ifokus.se - där har du större chans att få svar på frågan.

Lite beroende på hur många sidor du besökt innan dess så kan det finnas spår kvar i registret efter den.

Om du har någon idé om något ord eller del i webadressen kan du försöka att öppna registret (gå till funktionen Kör och skriv Regedit), ställ dig högst upp i dator och välj sedan CTRL+F i sökrutan skriver du då in det ord eller del av webbadressen du ev. kommer ihåg och trycker på sök. Nu sker en sökning i registret och för varje ev. träff kan du se ifall hela webbadressen syns.
Om du får en träff men det inte är den webbadress du söker trycker du bara F3 så fortsätter den att söka vidare i registret. Upprepa F3 tills du antingen ev. hittar adressen eller kommer till slutet av registret

OBS! gör inga ändringar i registret för då kan din dator sluta att fungera.

Bettan1975
0

Hittar du den alltså inte när du går in på favoriter och fliken tidigare, mkt konstigt, den borde ju finnas där.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Fridaybrew
0

kanske inte svaret på frågan men likväl funkar…. jag googlade fram lite och på denna länken har du sisåsär 90 olika butiker som säljer det du skriver om iaf. Hoppas det hjälper =)
http://www.thefind.com/crafts/browse-super-sculpey-clay

/Fridaybrew

Erdiz
0

kände att jag inte orkade gå igenom all historik. så jag får nog försöka söka på google igen. för det är förmodligen via det jag hittade det. Minns inte heller om jag installerade om datorn efter eller före jag hittade sidan.  Kan även vara så att jag minns fel.

#3 tackar för länken:) den har jag aldrig hört talas om.

[Nötis]
0

har du internet explorer så klickar du bara upp bokmärkes/favorit fältet som ska hamna till vänster i webläsaren, sedan klickar du bara på historik så får du upp alla sidor som du besökt. bara att leta.

Fridaybrew
0

#5 precis som #2 skrev =)

/Fridaybrew

[Nötis]
0

#6 oj :s hur kunde jag missa ett helt inlägg som? :P jaja

Erdiz
0

inte aktuellt längre. så denna kan låsas :)