Var din egen Chef med mig!
Hej Hej. Jag heter Camilla, jag är 20 år och bor i Ystad. Jag har gått arbetslös i 2 år nu och inte fått något att gå ihop, nu har jag äntligen börjat plugga och har därifrån min inkomst säkrad, men det är ju bara ett lån, så hittade jag världens BÄSTA jobb! Jag jobbar när jag känner för det, hur mycket eller lite jag vill och ingen som klagar för det! Jag bestämmer själv hur mycket jag vill tjäna och det finns INGEN övre gräns! Jag får träffa mycket nya människor och hjälpa dom till ett nytt liv! Det kan inte bli bättre, eller jo, dess utom är det KUL !! Kolla in min hemsida www.sundarelivsstil.net och skicka in att du vill att jag ska kontakta dig så berättar jag mer! Eller så ringer du mig på 0722-53 80 07
Det är världens möjlighet! vad gör du av den?
=)
Herbalife verkar det vara för dom som läser tråden senare =) Slipper gå in på sidan.
Är inte intresserad av MLM ideer, fungerar för vissa men för större flertalet är det troligen mer lönsamt att flippa burgare på något snabbmatsställe.
Oavsett lycka till med din begynnande företagsamhet =)
/Fridaybrew

Har halkat in på allt för många sådana "lätta" tjäna pengar hemma.
Finns alltid en hake. Det är inte bara att börja.
Oftast måste man lägga ut större summa pengar för att starta. ( vilket man inte har som arbetslös) och tycker man dessutom att det är skittråkigt med det man gör så lär man ju inte tjäna in dom pengarna heller.

Har en granne som sysslar med Mary Kay hon tjatar hela tiden om att jag ska haka på och framhåller att hon väljer själv hur mkt hon vill tjäna och jobba samt att det är världens bästa jobb……..tydligen väljer hon att vara i ständigt minusresultat och jobba häcken av sig för det är så det ser ut i verkligheten.
Det är bra att ambitioner finns, men som fler påpekar brukar hållhakar finnas med att tjäna enkla pengar hemma. Skulle det ge så mkt som alla säger, så skulle alla vilja syssla med det. Jag anser att man ALLTID ska ha ett kritiskt tänkande när man blir erbjuden sådana saker.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-

Jag har också varit inne på en del jobbahemmajobb men alla dom har man som ni säger varit tvungen att lägga ut en stor summa pengar och jag har också gått arbetslös utan a-kassa eller något, 2,000 kr i månaden, så jag vet också hur det är att ha det tufft ekonomiskt. Men jag önskar bara att jag hade hittat Herbalife för 2 år sen. Skillnaden mellan Herbalife och alla andra jobbahemmajobb är otroligt stor och till det positiva. Jag har också varit en kritiskt människa och var det när jag fick höra talas om Herbalife, men jag har lärt mig det, varför vara kritisk? Varför inte vara öppen, se vad saker och ting egentligen är innan man dömer ut dom, det gäller inte bara Herbalife utan allt här i livet, livet blit vad man själv gör det till, det är bara man själv som sätter gränser och det är bara man själv som sätter gränsen mellan drömmar och mål.
är det ingen som e intresserad av att sälja smycken? som typ återförsäljare eller smyckeparty och tjäna på provision.

#5 jag skulle kunna tänka mig att sälja smycken:) Skicka pm isf:D och berätta mer