Företagande iFokus

Företagande

Etikett: allmänt
Läst 2059 ggr
LinneaG
0

Hjälp med att starta butik!

Hej!

Jag skulle vilja ha lite tips och råd, även lite vägledning om hur jag ska gå tillväga.

Jag har tänkt starta en hästbutik, en ganska liten till en början. Men jag vet inte riktigt hur jag ska komma igång. Måste jag starta företag och då vilken sort? Kassasystem, bokföring, leverantörer.. ja, jag behöver hjälp med ganska mycket.

Så kom gärna med lite tips och råd hur jag ska gå till väga.

Tacksam för svar!

Erdiz
0

bli medlem på en starta eget sida rekomenderar jag dig. där kan du läsa dig till mycket.

znadriz
0

Kolla även med arbetsförmedlingen om dehar starta eget kurser som du kan få gå? Jag går en och bara tummen upp för den iaf!

De e mycket att tänka på när de gäller butik..

Din djurkommunikatör

LinneaG
0

Någon som har tips på hur man hittar leverantörer?

Erdiz
0

#3 vart i världen hade du tänkt dig?

Erdiz
0

Jag har en kontakt. som tillverkar sadlar och dyligt i western stil om det är något intressant?

LinneaG
0

#4 - Jadu, vart som helst egentligen! Har inte en enda leverantör  än så allt är intressant! Finns mycket intresse av western i Enköping så vore jätte intressant!

Erdiz
0

http://www.ulws.se Kontakta honom. Har han inget o sälja själv så kan han säkert komma med tips.

Vet inte men ta en kik på alibaba.com Där kan det finnas leverantörer.

För övrigt tycker jag själv som företagare att det är svårt att hitta leverantörer o ännu svårare o hitta bra sådana.

Hoppas jag hjälpt dig något. o Lycka till.

LinneaG
0

Ska kika direkt! Tusen tack för hjälpen!