näringsportalen, var är inläggen
Varför har moderator tagit bort inläggen om näringsportalen???
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Ska ordna till detta snarast.
Hur kan man ta bort våra inlägg, bara så där. När lägger du in dem igen?

Ge henne en chans vetja - alla kan väl göra ett misstag.
Hon har ju sagt att hon skall försöka få tillbaka inlägget.
Meggie jag vill be om ursäkt för mitt aggresiva svar, det var inte meningen. Lycka till
Kramizar till dig

Hejsan alla!
Ja, det tycker jag verkligen.
Swedish design fortsätter sin framfart. Idag blev jag uppring av en jurist, Bertil Eriksson, som nu skall gå vidare till tinget med undertecknad och några till. Säger sej ha vunnit två fall redan, men han ville inte lämna ut namnen på dessa. Visst är det väl offentliga handlingar?
Skumt verkar det i alla fall. När jag frågade efter telefonnummer till juristen så fick jag bara telefonnumret till firman, dvs Swedish Design.
Har härinne blivit uppringda av Bertil?
Har inte fått något sådant samtal. Men det förvånar mej ju inte om "Bertil" jobbar på Swedish design and marketing, kanske hetta han tidigare peter? eller mikael?

Ja, dom byter både poster och namn där. Före jul blev jag uppringd av marknadschef Torbjörn som erbjöd mej att betala halva köpesumman, men Bertil refererade till en marknadschef Filip. Brevet "Påbörjad stämning" nämnde öht inte Bertil Eriksson.
Fimnns det nån här som vet om Swedish Design har vunnit några mål rätten?
#0: Nu är det inlägget och förhoppningsvis alla andra försvunna inlägg tillbaka.

Ja, nu har de ringt mej igen. Marknadschef Erik Arvidsson. Andra året har tydligen börjat löpa på ett avtal som inte finns och min "skuld" vara upplupen till 12.000. Jaha, i vart fall var slutbudet att jag skulle betala 1400 för att bli kvitt dem. Låter lurt. Nån mer som hört nåt?

VARNING!
Nu är de i farten. Närmare info.
De ringer och säger att prenumerationen har börjat löpa på nytt eftersom inte avtalet är uppsagt. Bluff! Om man bestrider fakturerna så räknas det som uppsägning av annonsplatsen.
Först sa de att jag var skyldig 12000, och sedan att det inte är något att vara rädd för eftersom de har ett annat förslg. Förslaget de lämnade mej var att betala 2900 exlusive Moms, men sen sjönk det till 1400 om jag ringde före 20.00. På vippen var jag att betala för att slippe dem en gång för alla. jag ringde, men möttes av en telefonsvarare som meddelade att alla anställda var på utbildning denna vecka. Jaha,men om man slår upp Näringsportalen på Allabolag, så står där att Swedish Design har noll anställda.
Tycker vi alla som blir förföljda snart får slå oss ihop, betala en advokat tillsamman och faktiskt dra dem inför rätta.
Jag tänker polisanmäla imorgon.