Kirgisistan!
Hej!
Jag är ny här på sajten, och jag blev medlem här för att jag vill gärna läsa/höra vad folket tycker om den aktiviteten som jag vill starta 
Själv är jag en person som inte är född i Sverige, men som har bott här halva sitt liv.
Jag är född i ett land som heter Kirgisistan och det är många som inte känner till landet, lr det är väldigt få som känner till landet, om man uttrycker sig bättre.
Aktiviteten som jag vill starta är just resor till Kirgisistan. Jag har några svenska vänner som har varit där och blivit förälskade i vår natur, våra berg, våra fina sjöar osv. Det är inget som man kan beskriva med ord. Enligt mina vänner så är det mycket bättre att åka dit och semestra, än att åka till Thailand, för att i Kirgisistan är det mycket finare, mycket billigare och det finns inga svenskar där som i Thailand.
Jag har fixat klipp om landet, kan berätta så mycket själv och självklart kan jag berätta alla detaljer o så.
Om man kortfattar det hela, personen som åker dit kommer att se något nytt, nya traditioner, nya områden, nya upplevelser och verkasamhter som man inte trodde fanns. Det bästa med det är att man inte behöver betala mycket, eftersom det är så billigt där så det inte är sant.
Man kommer att ha en upplevelse för hela livet 
Nu vill jag höra/läsa vad ni tycker :)
Tack i förväg :)
Jag tycker det låter spännande! Jag skulle gärna ka dit. Tror det finns ett stort intresse för nya ställen.
Kanske väldigt stort jobb att själv starta resor med allt som måste tänkas på. kanske lättare att få nåt etablerat resebyrå intresserad och anställa dig som kan landet och språket..?
Jättekul att du tycker så. Hoppas det finns fler som du och det skulle vara kul o läsa vad dem tycker.
Aaa, jag håller med att det kan vara ngt stort att starta själv o det är drf så tänkte jag höra med andra :)
Gällande resebyråer är jag faktiskt lite tveksam på, för även om jag kan landet och språket så är jag ändå inte fullt utbildad, jag är fortfarande student och det kan vara ett hinder tror jag…. lr?
Förresten så tänkte jag faktiskt redan i sommar skicka dit en liten grupp och själv följa med som tolk och guide, resten är klart. Jag hoppas att jag kan samla ihop en grupp. Vad tycker ni om den iden?
Kul att du vil testa redan i sommar. Kolla upp ordentligt vad som gäller kring försäkringar. Hur är du ansvarig och vad är upp til var o en av deltgarnas försäkringar.