Sälja riskkapitalsedlar?
Som jag redan nämnt här tror jag, så läser jag Småföretagande B det här läsåret. Det innebär att jag ska starta ett UF-företag (Ung Företagsamhet) och driva under ett år. Kapitalet kommer utgöras av sålda riskkapitalsedlar. Alltså sälja riskkapitalsedlar på 10-250kr till personer och företag. Men jag vet inte riktigt var jag kan försöka mig på att sälja dem? Släkt och familj tänker jag inte vända mig till. Har ännu inte fått upp någon hemsida, så jag kan inte göra någon reklam där än.
Har ni några tips på vad jag kan göra?

Mvh Stephanie 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Investera tillsammans med mej! Du får 200% på insatt kapital. Du kan fundera på det ca: 1år framåt.
Kram Tommy
Hej, igen!
Glömde att du skall titta på min sida: www.tommymoney.n.nu
Kanske ska kika på datumet nästa gång?
Kursen är slut sedan länge och jag har till och med hunnit med att ta studenten.
Dock hoppade jag av kursen pga olika anledningar, så det blev aldrig något av för mig i alla fall.

Mvh Stephanie 

Sen var jag ju dessutom intresserad av att sälja riskkapitalsedlar. Inte låna ut några 100'000kr. Studenter brukar inte ha de pengarna. Så vad gör du i tråden egentligen..?

Mvh Stephanie 

Hej! Jopp, Det blir problem i början med ditt företagande-affärer. Det ser ut som du nästan gör KK. Men av någon underlig anledning så kommer du att resa dej, och det kommer att gå super bra. det är vad jag ser in i framtiden.
Du kan titta på förslaget jag har. Det jag har skrivit här ovanför har inte med det att göra.
Tommy
Vad pratar du om??
Ditt förslag är att du vill låna pengar - jag är inte intresserad av att låna ut pengar, och min tråd handlade inte heller om det, så varför i hela fridens namn skriver du det här i min tråd?

Mvh Stephanie