God morgon 1 september
Solens skiner och det ligger lite dimma kvar. Det är vackert ute!
Fortsätter med bokföring idag på fm men sedan blir det salongsarbete i dagarna två med tillverkning av produkter och fixande in för Skördefesten som jag ska delta i under helgen.
Ha en bra dag alla!

Jag sitter och jobbar med att lägga in varor i webshoppen.
Igår var vi på möte på nyföretagarcentrum, på tisdag ska vi till banken och lösa allt med lån och krediter, så fort vi fått det klart, köper vi ett lagerbolag och kör igång. Vi har lite bråttom, har inte tid att vänta på registrering av aktiebolag, då vi sinkats av arbetsförmedling, banker och nyföretagarcentrum. Vår högsäsong av försäljning är redan igång, och vi kan inte missa en enda dag till i onödan. Lite extra pengar är det värt då, tänkte vi.
Jobbar med webshoppen så länge, för det kan jag i alla fall göra. Längtar en hel del till vi har allt klart och får tillgång till lokalen, så att vi kan sätta fart på riktigt.
Nu är det inte morgon längre, så god middag på er!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Visst är det en härlig känsla när man står i startgroparna så vad gör det att man tjuvstartar lite
. Vad är det för saker som ni ska sälja? Du får gärna lägga in länkar sedan i tråden "Gilla våra sidor!"
Lycka till!

Vi blir generalagenter i Sverige för ett noskt företag som tillverkar hundfoder och draghundsartiklar. Hund är det som gäller, butik, webshopp, kurser, föreläsningar. Tar tillbaka mitt liv, inte längre ett jobb, utan en hobby och ett liv som arbete. Ska bli så underbart!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
härligt!