Tips för lyckad webbshop!
Hejsan!
Vi på Metropol Trading AB är ett grosist företag som nu även har startat en webbshop. Där säljer olika matprodukter, som vi tagit in från andra europeiska länder som är väldigt populära i respektive land. Ett exempel är ost snackset GROK från Italien som det har börjat snackats mycket om i Sverige och då även i Stockholm där vi håller till.
Behöver tips för en lyckad webbshop, gärna tips om billig marknadsföring.
Har nyligen fixat Google AdWord, som jag hört ska vara bra! är detta något man bör lägga pengar på?
heter webbshopen, kolla och se vad ni tycker. Kanske något som bör ändras för bästa resultat.
Tack på förhand! 
hej
Ja det är två saker som jag direkt tänker på. Det första är den här möjligheten att gå tillbaka till varulistan utan att använda backtangenten, dvs när man har klickat upp en vara och vill tillbaka.
Det andra är att det saknas innehållsförteckning på varorna. Vill ni sälja så är det ett måste, speciellt nu när alla läser det finstilta.
För övrigt så tycker jag att det är lättläst.
om adword kan jag inget men det finns det säkert andra som gör
Grossistföretag* ska det självklart stå!
Tack så mycket, verkligen bra tips. Ska se till att få in innehållsförteckning på varorna så snabbt som möjligt.
Mer tips är välkomna! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag saknar en enkel sammanställning över leverans och betalningsvillkor.
Hur distribueras varorna, av vem posten - DHL eller?
Är de försäkrade - vem står risken om en glasflaska är trasig när den packas upp?
Kostar det något extra om betalning sker via Payson?
Hur lång är leveranstiden normalt - finns allt i lager?
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
jätte bra tips, tack!
Håller redan på att fixa med information om betalning och leverans.
Ta en titt och se om problemen nu är fixade eller om några finns kvar.
Fler tips är alltid välkomna! :)
Hej
Har titta på din hemsida igen idag. Jag saknar fortfarande uppgift att leveransen är försäkrad. Sen undrar jag om du kan garantera en leveranstid på 2-3 dagar när du inte håller något lager.
Låt dagen idag bli din bästa hittills!