Företagande iFokus

Företagande

Etikettmarknadsföring-och-försäljning
Läst 4509 ggr
crazydee
0

mitt företag som jag har

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag designar smycken och ville få in min design i butik. visar några bilder på smyckena ifall det finns nån som precis startat eller kommer starta som vill ha smycken i sin butik eller sälja som återförsäljare.

crazydee
0

kommer bilder med olika matrial.detta är av hematit. det är jag som fotograferar alla bilderna.

crazydee
0

detta är gjort på metall.

crazydee
0

metall med fjädrar i.

crazydee
0

snyggt hjärta i ormlänk

crazydee
0

smycken av bestick

Webb_Stoff
0

Har du hemsida? Vill du veta mer om marknadsföring? jag kanske kan hjälpa dig.

Se vår hemsida för mer information om vad vi kan hjälpa dig med.

www.webbresurs.se

//

Christoffer

crazydee1974
0

hej christoffer det jag behöver är butiker som vill köpa in våra smycken.

pyromanen
0

Fotona med människor som bär dina smycken är fina, men du behöver nog komplettera med närbilder på smyckena.

korseett
0

Eftersom du hade ytterligare en tråd med samma ämne så väljer jag att svara dig här och så tar jag bort den andra Flört

Om du vill få ut dina smycken till butiker så börja i ditt närområde. Ta med dig din kollektion och gå ut till de butiker som kan verka intressanta. Klädbutiker, juvelerare, skobutiker, prydnadsbutiker osv.

Se om det finns hantverksmässor, företagarmässor, klädesmässor, kvinnomässor aller annat i närheten och var med där.

Ha en färdig prislista för vad smyckena kostar i inköp till butiksägare. Tillverkar du efter beställning? Var i så fall ärlig med hur snabbt du kan leverera.

Ta tipset om närfoto på smycket utan människa för att närmare se hur det ser ut.

Är smyckena nickelfria eller annan allergitestning? Sådant vill kunderna veta.

Sedan en hemsida är bra att ha även om den är enkelt upplagd till att börja med. Tryck upp visitkort om du inte redan har det.

Lycka till!

crazydee1974
0

tack förtipset. jag har mycket svårt att sälja in mej på butiker och då måste man anlita folk och det är dyrt men hade man hittat sidor med olika företag och folk som gärna vill samarbeta så hade det varit kanon. har faktiskt en butik på ölind i borgholm och hoppas på bra försäljning där.

korseett
0

men du behöver ju inte anlita någon för att du själv går ut till butikerna och visar dina alster för butiksägarna så att de kan ta in och sälja vidare

crazydee1974
0

ja ok ja jag får se:)

korseett
0

Flört Friskt vågat är hälften vunnet!

crazydee1974
0

japp jag har ringt en del kommuner så jag ska ha lite smyckekurser:)

korseett
0

Bra jobbat!

crazydee1974
0

jag har nu fått några kommuner som är intresserad av kurs så det ska bli jättekul

korseett
0

härligt!