Företagande iFokus

Företagande

Etikettallmänt
Läst 3192 ggr
mialycktman
0

Faktura

hej

jag ska för första gången skicka en faktura, finns det nån bra mall nånstans, och vad ska man tänka på?

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Reptile-Lovers
0

Hejsan

Har du inte en i dit fakturerings program?

Här en "man" i sina bästa år.

Mitt företagande har jag på www.petoutlet.se

Är nu medarbetare på www.foretagande.ifokus.se

korseett
0

Det finns fakturablock att köpa i pappershandeln. Använd sådana eller gör i excel. Ditt namn och organisationsnummer/personnummer ska finnas med. Vilket konto som du vill att pengarna ska betalas till och var kunden kan nå dig om den undrar något över fakturan. Sen så ska kundens namn och adress och om möjligt person/orgnr vara med. Antal dagar som kunden har på sig att betala fakturan. Om du har F-skatt ska du även ange att du är godkänd för F-skatt. Om det är Moms med och vilken momssats,

mialycktman
0

Tack!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

kredka
0

www.frifaktura.se en gratis fakturerings program på nätet :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

korseett
0

Så smart!

kredka
0

Jag har använt den sedan jag startade företag då jag hade en revisor och tyckte det var jobbigt att betala både för revisor och tex visma ;) och jag kände mig inte *så varm i kläderna* för att bokföra att själv i visma så jag hittade denna sida med gratis fakturering :) man kan göra egen kund-bas och produkt-bas så man slipper skriva alla uppgifter om och om igen ;) riktig bra om man behöver endast göra fakturor ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)