Ett steg vidare- förändringar
Jag kommer att avveckla min salongsverksamhet inne i stan och koncentrera mig på redovisningen och på plugget istället. Jag kommer fortfarande ha lite salongsverksamhet på så sätt att jag ska hyra in mig när det passar hos min kollega istället och så har jag ju möjligheten för kunder att komma hem till mig. Produkter kommer jag att ta upp beställning på och ha ett och annat homeparty istället. Från och med 1 augusti kommer jag att slippa de här dagarna som varit uppbokade för salongen. SÅ SKÖNT!
En annan förändring jag har på gång är att det företag som jag jobbat längst med i redovisningen kommer jag att säga upp. Jag känner att jag har gjort mitt där efter 8 år. Jag har slängt ut intentionen till universum om att få andra företag istället som täcker upp och jag verkar bli hörd. Så allra senast sista oktober är detta företag mina kunder och sedan är det över. Jag hoppas att de får tag på en ny ekonom före dess för det är förhandlingsbart.
När jag nu bestämt mig känner jag en oerhörd lättnad. Känner inte att jag är misslyckad när den gren som jag hoppades mest på inte lyckades. Det är väl bara en annan väg jag ska gå helt enkelt.
Så nu ser jag fram emot bättre tider och mer lönsamma tider för salongen har kostat mer än det smakat.
Oj, du har kommit fram till stora beslut och det kommer att bli en förändring för dig.
Förstår din lättnad, du har lärt dig saker och ting ur dina företag och det är dags att välja och gå vidare med det du är ämnad att göra fullt ut.
Ja våndan har funnits ett tag men den lättnaden som kom ur besluten är en oerhörd skön känsla
Härligt! grattis och lycka till
Ja, när man väl gör ett beslut så känns det bra efteråt, hur tungt och jobbigt det är var att ta beslutet.
tack!