Företagande iFokus

Företagande

Etikettmarknadsföring-och-försäljning
Läst 1895 ggr
Exxozzie
0

Efterlyser tips på hemsida

Hej!

Jag håller precis på att få igång mitt företag och jag skulle behöva en hemsida för att kunna hänvisa mina kunder dit för mer information och så där.

Jag skulle vilja ha tips på gratis/billiga hemsidor som inte är anpassade till bloggande utan mer för köp&sälj.

Sen undrar jag hur det fungerar med e-handel. Hur kopplar man ett konto till hemsidan och var jag ser att det kommit in en order.

(Ni får flytta inlägget om det hamnade fel)

korseett
0

om du ska börja med e-handel finns det en del att välja på. Vi har en tidigare tråd i ämnet har jag för mig- ska leta.

korseett
0

nu har jag puttat upp två tidigare trådar i ämnet. När det gäller e-handel så tycker jag Visma har ett bra alternativ. Har den ena hemsidan i Visma och jag är nöjd. Den andra hemsidan ska jag göra i wordpress.

mialycktman
0

wordpress, nogg.se, 1234.se ……..

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Oriel
0

Om du vill ha en egen hemsida kan jag nog fixa en åt dig för 3000-4000kr. Kolla tex www.mistuf.se

Maila ludacris@live.se om du är intresserad :)

-' Rebecca Johansson

Exxozzie
0

Tack för tipsen!

- Jag ska kolla in trådarna också. :)

#4 Jo, men det var just gratis som jag ville ha. :P

[ojsemma]
0

n.nu är en ny gratissida som jag tycker är ganska snygg om du fortfarande söker. vet inte om det går att koppla e-handel till den. men du borde kolla in den iaf!

selfrejection
0

Jag betalar ca 200kr om året för min hemsida. Har webbhotell hos Manufrog och domänen hos loopia.se. Manufrog har ett program där du enkelt kan bygga ihop hemsidan utan att du behöver kunna koda men man kan också koda själv.

Exxozzie
0

#6 Ja, jag fixade en hemsida oss dem. :)