Frågor snälla svara=)
Hej
Jag håller på med ett kortare skolarbete där vi ska tänka ut vad vi vill göra i framtiden.
Själv har jag valt att kolla mer runt min ide om att sälja det jag gör och få mina intressen att betala sig själv lite. Gör mycket som kan kopplas till den sharmanistiska men även rent allmäna grejer. Akvarelle, akryl, skällror och mycket mer.
Tänkte att jag kunde ställa lite frågor till dig som själv gör något likande.
Hur tänker du när du säljer?
Priser, varför säljer du det du gör? Har du funderat på att ta in andras hantverk eller att sälja andra prudukter en dina egna?
Hur gör du reklam för dig och har du haft några sammarbeten som varit lyckade/ mindre lyckade.
Kan du tänka dig ett samarbete med mig?
Betalningssätt hur har du tänkt där?
Vad är det för domän du har och vad kostar den?
ställer samma fråga till dig- när ska du ha in svar?

Hoppas du får svar av någon som håller på med liknande. Jag håller på med något helt annat.
Har en fd anställd som fotade, målade, virkade och gjorde/gör smycken, hobbybasis.
Hon hade vernisage på det kontorshotell där jag hyr in mig och andra som hyr in sig där jobbar i hälsans anda och hjälpte och stöttade henne. Tror att hon samarbetade ett tag med en butik där hon sålde lite av sina smycken. Men som sagt det är mest en hobby för henne.
Lycka till 🙂
Kom på att vi har en systersajt som heter konstnärer- kanske du får tag på rätt målgrupp där?
Inte heller din bransch, men lite allmänt ändå. Förklara närmare vad du menar att företaget är gratis.
Jag har domän via loopia under 100kr per år, inget webbhotel. Jobbar tillsvidare med hemsida via Wordpress (kostnadsfritt). Goda vänner som målar som hobby, besöker företag och ber att få "ställa ut" under en månad i personalrum, entreér od
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
Det är lite de jag tänker. Sidan ska gå att driva mycket billigt samam gäller all reklam. Sen tänkte jag att de som gillar hantverk kan sälja via mig. Att jag liksom startar ett enmansföretag där jag köper upp privatpersoners varor oc hsäljer eller där jag tar en viss procent av de dom tjänar för att få sidan att går runt.